Opakowania z nadrukiem

Opakowania z nadrukiem

Tworzymy opakowania z nadrukiem, w których mogą znaleźć się produkty różnego zastosowania. Istnieją dwa główne powody umieszczania grafik na kartonowych pudełkach, przede wszystkim możliwość ostrzeżenia potencjalnego klienta czy też odbiorcy o tym, co znajduje się wewnątrz. Ponadto grafiki mogą być dodatkowym zabezpieczeniem samym w sobie w trakcie pakowania, a także transportu pudełek z towarem narażonym na uszkodzenia. Co więcej, to sposób na reklamę firmy. Chcemy podkreślić, że za sprawą metody fleksodruku, jesteśmy w stanie wykonać opakowania szybko, a przy tym z zachowaniem niskich kosztów. Co więcej, wyprodukujemy pudełka o zmiennych kształtach i rozmiarach.

Zachęcamy więc do skorzystania z naszej oferty wszystkich klientów indywidualnych, a także przedsiębiorstwa. Opakowania z nadrukiem przygotowujemy zwłaszcza w większych nakładach, co pozwala na zminimalizowanie ceny jednostkowej. Koszt i termin wykonania usługi ustalamy indywidualnie.

Co możemy umieścić na opakowaniach?

Opakowania z grafiką mogą stać się świetnym wyborem dla wszystkich przedsiębiorstw, które regularnie wysyłają paczki do swoich klientów. To więc doskonały sposób na zareklamowanie działalności. Nie da się jednak ukryć, że karton z nadrukiem może być nośnikiem informacji, dotyczącej sposobu przechowywania czy przenoszenia opakowania. Na pudełku nanosimy także znaki ostrzegawcze, informujące o tym, że w jego wnętrzu znajduje się towar delikatny czy podatny na wilgoć.

Współczesne metody druku fleksograficznego pozwalają na nanoszenie nadruków czytelnych i trwałych. Nie ścierają się one podczas użytkowania opakowania kartonowego. Dysponujemy parkiem maszynowym, który pozwala na nanoszenie nadruków w dowolnych kolorach. To doskonały sposób na odwzorowanie logo przedsiębiorstwa, zwłaszcza jeśli chodzi o pudełka docierające bezpośrednio do docelowego klienta. Zdecydowanie częściej przygotowujemy nadruki czarne. Mowa tu m.in. o napisach informujących o zawartości opakowania, sposobach jej użycia oraz danych adresowych firmy.